středa 11. listopadu 2015

Tak nám to pěkně začíná.

Lístky na studentagency Plzeň - Mnichov zakoupeny už s předstihem dvou týdnů za 550kc.
Poslední kontrola, zvoní telefon. Vašík. Nějak se mu nezdá rezervace jízdenek SA. Je tam booknutá jen jedna jizdenka pro Jindru z Prahy a Plzeň záhadně zmizela.


Cesta: Brazílie
Cíl cesty: Sao Paulo
Odlet: Mnichov
Přestup: Amsterdam
Počet osob: 4 (Vasik, Jindra, Kubik, Jana)
Odlet se společností: KLM
Po telefonu, který následuje s Jindrou mi dochází, že jsem zarezervovala všechny jízdenky na 9/11, ale už mi nedošlo, že tím, že odjíždíme v 0:20 už je vlastně 10/11 a tím pádem nám 3 jízdenky propadly a Jindrovi, který jede z Prahy ve 23:00 platí.  Kráva kráva kráva!!!! No nic Jindra mě uklidňuje, že nechal udělat trička celé expedici a to moje je nejkrásnější. Je to miláček. A tady se projevuje, jak je výběr svědka na svatebním obřadu důležitý. Jindra pohotově blokuje lístky  nové a já se tím pádem nemusím rozvádět se svým Vašíkem, který se zrovna vrací z práce a jak bych to řekla slušně, no není zcela ve své kůži:). Nutno podotknout národe, že tento počin nebyl až tak zbytečný, poněvadž jsem zjistila zajímavý fakt, že zakoupené lístky v SA s předstihem jsou o 200kc levnější.  Shrnuto lístky s předstihem 550kc, v den odjezdu 750kc.  Drahá zkušenost. V letadle z Mnichova do Amsterdamu dostáváme lehké pohoštění. Sandwich s nápisem Happy cows, better milk. (Šťastné krávy, lepší mléko). Kráva, ale štastná. Takže asi tak :-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat