pondělí 23. listopadu 2015

21 - Mistni děvčata

Vašík na mě: "proč mi  to dělají, řekni proč?", musím uznat, že místní děvčata mají co ukázat. Kypré tvary jejich poprsí se dmou v malinkatých trojuhelničkových plavkách.
 A Jan Sladký Kozina (Vašík), jak ho interně nazývám nejednou zakopl o kámen. Vtipné je, že do této chvíle jsem netušila, jaké rotace je pánský krk schopen, když je za čím rotovat.
A proč myslíte, že Jindrišek šel celou cestu do kopce za paní průvodkyní? Ano správně, měla pekelně pěkný zadek. Ale jinak na Vašika mrká, když vidí nějakou nárazníkovou slečnu a myslí si, že je nevidím.
To Kubík, starý dobrý gurmán. Si sedne v letištní hale, nechá kluky stát a čekat na bágly a mezitím pozoruje procházející letušky. A se zaujetím komentuje jejich křivky. Přece si nebude vyvracet hlavu, to je nepohodlné.
Pár fotek, co jsem pro vás nafotila, abyste měli kompletní představu o krásách Brazílie.

1 komentář:

  1. Oceňuji vkusný příspěvěk :-) musím říct, že šaty na té první jsou moc pěkný, zbytek mne příliš nezaujal, snad v reálu vypadají lépe ;)

    OdpovědětVymazat